علي كريمي، مارادوناي آريايي و جادوگري كه دوست و دشمن را به تحسين خود وامي‌دارد، در اقدامي عجيب و غيرمنتظره در آمادگي مطلوب با تيم ملي خداحافظي يكجانبه كرد. كريمي در مصاحبه‌اي فدراسيون فوتبال را به اصطلاح جويد و عملكرد آن را زير سوال برد.


اهالي فدراسيون عجولانه واكنش نشان دادند و كار را از آنچه كه بود بدتر كردند. واكنش غيرمعقول فدراسيون اسباب دلخوري او را فراهم آورد، فدراسيون براي مقابله با اعتراض كريمي ، راحت‌ترين ولي غيرمنطقي‌ترين راه را برگزيد و او را از اردوي تيم ملي بيرون گذاشت. وقتي علي دايي پس از محروميت دوباره، كريمي را فراخواند با كناره‌گيري او مواجه شد و علي كريمي تلويحا، اعتراض خود را به گوش دايي رساند، توقع علي كريمي آن بود كه دايي در برابر فدراسيون ايستادگي مي‌كرد.

علي كريمي، پس از كناره‌گيري به پرسپوليس آمد و به قول خودش از پول چشم پوشيد تا با بازي‌هاي خوبش، اعتراض خاموش را نشان دهد.

علي كريمي 2 بار در برابر استقلال عالي بازي كرد و بهترين بازيكن هر دو مسابقه لقب گرفت، اين اتفاق نشان مي‌دهد كه علي كريمي هنوز از توانايي‌هاي بالايي برخوردار است و اگر بخواهد، قابليت انجام تكرار بازي‌هاي گذشته را هم دارد.

علي كريمي، در شرايط حساس فعلي كه تيم ملي صعودش به يك امتياز و بلكه يك گل بستگي دارد، مي‌تواند با بازگشت مقتدرانه‌اش روحيه‌ساز باشد و دست ياران قديمي خود را براي صعود بگيرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا